gratis alışverişim

                                         merhabalar




    Gratis 500. mağaza açılışına özel iki günlük bütün ürünlerde
%50 indirim yaptı. Bende bu indirimden fırsat bir ihtiyaçlar alışverişi yaptım. Gelelim aldıklarıma :)



  • Loreal paris mucizevi günlük yüz bakım yağını uzun zamandır merak ediyordum seveni de var sevmeyeni de bu indirim de bende denemek için bir şans vermek istedim fiyatı 19.90

  • Eklips siyah renk süet çanta görünce almak istedim küçük ve kullanışlı sanırım birde yeşil rengi vardı. Makyaj çantası olarak da kullanılabilir fiyatı 4.95





  • Garnier nem bombası canlandırıcı kağıt yüz maskesi ve loreal paris saf kil detoks maskesi tek kullanımlık bu maskeler çok kullanışlı oluyor gerçekten indirimli fiyat 3.95





  • Maybelline baby lips kiraz kokulu dudak bakım kremi çok severek kullanıyorum bittikçe yeniliyorum fiyat 3.95

  • Golden rose mini likit mat rujlar çok güzeller her gittiğimde renk renk alıp serinin her rengini denemek için alıyorum fiyat 3.95

  • gratisler de satılan NK markasına ait sarımsak özlü tırnak güçlendirici oje tırnaklarım çok güçsüz ve kırılıyor daha önce markanın güçlendirici ojesini kullanmıştım memnun kalmıştım bu sefer sarımsak özlü olana şans vermek istedim fiyat 3.95

  • Emily ten rengi göz kalemi fiyat 1.95





  • Ve orkid özel günlerimin vazgeçilmezi fiyatı uygun olunca beş paket aldım üç paketi dağıtım bana bunlar kaldı :) fiyat 2.10


umarım indirimde alınabilecek ürünlerle ilgili size de fikir olmuştur biliyorsunuz Gratis sık sık indirim yapıyor biz de bu indirimlere karşı koyamıyoruz :) Sonraki indirim de görüşmek üzere :))


HOŞÇAKALIN




             




Yorumlar